VOOR EN NA EEN BEURT VAN GUY

Zoek de verschillen

Vandaag waren de weergoden ons gunstiger gezind dan oorspronkelijk voorspeld. Tweede dag op rij dat het zonnetjes fantastisch werk heeft geleverd. Niet te fel en af een toe een klein wolkje dat voor een beetje verkoeling zorgde. Ik heb deze ochtend enkele struiken gesnoeid en daarbij toevallig weer een wespennest ontdekt. Wat is dat toch met die wespen? Elk jaar vind ik er onder mijn dakpannen en elk jaar heb ik er enkele op bezoek boven in huis. Na het lezen van dat artikel van die vrouw die gisteren door wespensteken in haar huis gestorven is, ben ik toch niet meer zo happy met die beestjes onder mijn dak.

Na al dat snoeiwerk zat ik op mijn terras even te genieten van het zonnetje. En oma riep of ik iets fris wou drinken. Zo lief en geestig want ze had mijn blog van gisteren gelezen. Ze toverde een dikke lach op mijn gezicht. Zij wou voor de bediening zorgen die ik hier mis in Mi Gardina. Ik bedankte haar vriendelijk voor deze bijzondere geste maar het was tijd om de keuken in te vliegen voor de lunch. Ik had gisteren op de markt kip gekocht dus stond er gebakken kip op het menu met patatjes en lekkere verse koude boontjes.

In de namiddag had ik dan een afspraak bij Guy mijn vaste kapper die bij Hair fashion Soraya werkt. Het salon was pas verhuisd en mijn GPS heeft me een paar rondjes doen omrijden in Kampenhout. Gelukkig ben ik toch op tijd in de nieuwe zaak geraakt. Ik werd vriendelijk onthaald met een lekker fris glaasje cava en kreeg nog een cadeautje mee ter gelegenheid van de verhuis. Mijn balayage kan weer tien weken mee en mijn haar is weer dik oké voor morgen.

Morgenmiddag ga ik met enkele madammen op stap om mijn 3 X 18 jaar te vieren. Zij hebben speciaal verlof genomen om mee te kunnen vieren. Ik weet wel om hoe laat en waar we beginnen maar niet waar en wanneer we eindigen. Dus kan ik niet garanderen of er morgen een deftig verhaal online kan gezet worden. Maar dat zullen jullie morgen ontdekken.  



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN