VOLLE MAAN



Toen ik van de fitness naar huis reed, zag ik ze schitteren in een prachtige heldere nachthemel, de volle maan. Ze doet me altijd wegdromen, ja ik ben een zeer romantische ziel. In Spanje ging ik vaak 's avonds naar het strand om te kunnen genieten van het maanlicht in de zee.
Al van kinds af aan word ik er enorm door aangetrokken. 

Janneke maan met zijn leren broekske aan.
Heeft zijn pappeke opgegeten en zijn broekje vol gescheten.
Al de kindjes krijgen ne koek uit Janneke maan zijn kakkebroek.

Wie heeft dit niet als kind gezongen?




Bedankt Danny om me aan dit prachtige liedje van Mecano doen te herinneren. Ik heb het zot gedraaid. Kindje van de maan.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN