ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG




Mijn allereerste post op mijn eigen blog, wie had dit ooit gedacht? Ik niet!
Voor mij is het allemaal nieuw en ik moet nog veel leren. Alle begin is moeilijk. Dit is voor mij een onbekende wereld die ik met vallen en opstaan zal ontdekken. Ik wil niet oordelen en zeker niet veroordelen. Iedereen is wie hij is en heeft zijn eigen lessen te leren net zoals ik. Sommige lessen zijn leuk en andere heel wat minder.

Ik probeer jullie mee te nemen in mijn wereld. Een wereld die sinds mijn scheiding zeer hard veranderd is. Mijn scheiding was de pijnlijkste les in mijn leven maar ook de meest waardevolle. Ik heb mezelf teruggevonden en ik heb de zin van mijn leven weer ontdekt. 

Ik zou het leuk vinden jullie te kunnen inspireren door mijn verhalen. Ik heb zeer diep gezeten en gelukkig toch de kracht gevonden om recht te staan en verder te gaan, om weer te kunnen genieten van het leven. Ja na regen komt ongetwijfeld zonneschijn. En indien ze even voor jou niet schijnt, hoop ik met deze blog toch een lichtpuntje in de duisternis te kunnen zijn.

Boeken hebben mijn leven veranderd, mij enorm geïnspireerd en vooral mijn pijn helpen verlichten toen ze te ondraaglijk werd. Uit  dankbaarheid en om anderen te helpen hun leven weer op de rails te krijgen, heb ik zelf een boek geschreven. Regelmatig zal ik er een stukje uit posten.


TOPICS VAN DEZE BLOG:


            • Mijn geleerde levenslessen
            • De dementie van mijn moeder
            • Mijn visie op bepaalde artikels uit de actualiteit
            • Inspirerende boeken & quotes
            • Stukjes uit mijn boek



Bedankt voor je tijd en heel veel liefs  💋💋💋 hopelijk tot gauw!



Reacties

  1. Reacties
    1. Bedankt voor je positieve reactie en je tijd om mijn blog te lezen. Dikke knuffel!

      Verwijderen
  2. Succes met je blog Viv! Ik kom zeker regelmatig piepen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je blog Viviane. Zeer herkenbaar allemaal. Ik ga het zeker volgen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Viv, je hebt me benieuwd gemaakt naar je boek
    !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN