HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

EN OOK VOOR CHRIS :)


Bar Marcel, bedankt voor de super avond en verrassingsact, het was geweldig. Het was een avond om nooit meer te vergeten, eens iets anders dan elke dag naar het ziekenhuis rijden.

Zo zie je maar de ene week valt alles tegen en word je geleefd en de week nadien LEEF JE ALSOF HET JE LAATSTE DAG IS, fantastisch toch! 

Ik ben nochtans helemaal alleen vertrokken maar ik dacht, maak je klaar en doe je jas aan. En dit is een boodschap die ik wil meegeven, gewoon doen en zien wat er onverwachts op je pad komt. Ik had wel heel veel geluk want de Wim en de Charel zijn op mijn pad gekomen. Man man man, wat een ambiance en geweldige toffe mannen.

Wim en Charel jullie mogen bij mij ook eens komen zingen, ik zal uit volle borst meezingen.


We gaan dansen in de zon, baden in het licht. Ja we omarmen het leven met een lach op ons gezicht. We komen samen in hetzelfde verhaal. En genieten van het leven, allemaal.





Bedankt want ik heb echt genoten en het was super leuk om in hetzelfde verhaal te komen. Altijd welkom voor een sequel!




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN