VAKANTIE IN MI GARDINA




Vandaag had ik een dagje verlof in Mi Gardina, geweldige rustige plek. De zon was van de partij, 24 graden, ideaal weer voor een dagje nietsen. Eerst nog een bezoekje aan de wekelijkse markt gebracht voor een lekker gebakken kippetje om daarna zelf te gaan bakken in het zonnetje. Mi Gardina is niet groot maar groot genoeg om gezellig te verpozen. Het enige wat er ontbreekt is een zwembad om af te koelen en bediening.

Nu moet ik spontaan aan mijn vakanties in Pineda de Mar denken. Niet de vakanties als jongedame op het appartement maar als moeder in Hotel Sorrabona. Dat is een klein familiehotel rechtover het strand en het appartement van mijn Spaanse vrienden. Het is er net zoals in Mi Gardina rustig zonder animatie en iedereen kent iedereen. Ze zijn er zeer vriendelijk en het is er super proper. We hadden er onze vaste hotelkamer en waren goed bevriend geraakt met het vaste personeel.

Ik vertelde vorige keer dat ik geen vakantiekriebels meer had maar als ik aan mijn Spaanse vrienden en het hotel denk dan begint het toch te kriebelen om ze nog eens te zien. Spijtig dat ik niet graag vlieg anders ging ik ze zeker eens bezoeken, een lang weekendje Sorrabona zou wel leuk zijn.

Wat ik zo geweldig aan dit hotel vind is dat het er rustig is met een mooie afgesloten tuin. De meeste hotelgasten liggen aan het strand maar ik niet. Ik lig in de tuin met een goed boek en zoek af en toe wat verfrissing in het zwembad. Ik hou van zwemmen en trek graag baantjes. De bediening is er warmhartig en net voor het zwemmen bestel ik een lekker drankje en een hapje voor na het zwemmen. Uit het zwembad stappen en naar je tafeltje gaan waar alles voor jou klaar staat, dat is voor mij puur genieten en vakantie. Niets doen en ook eens bediend worden.



In Mi Gardina is er ook een prachtige rustige tuin maar geen zwembad en geen bediening. Voor de bediening moet ik zelf zorgen. En omdat het vandaag BBB-les was, is de sangria in de ijskast blijven staan want dat fruit kan heel gevaarlijk zijn, zeker met dit weer.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN