DAGJE SLUIS



Vandaag was het voor mij vakantie. Ik ben met twee van mijn beste vriendinnen naar Sluis geweest. Sluis staat elke zomer op ons programma. Je hebt er heel veel winkels, leuke terrasjes en restaurantjes. Het is een leuk stadje waar het gezellig kuieren en vooral winkelen is. Het is ons nog nooit gelukt om alles op één dag gedaan te krijgen en vandaag weer niet. Volgend jaar een weekendje Sluis dames?


We maken er altijd een toffe dag van, geen stress, lekker eten, iets drinken en vooral genieten, een echte vrouwendag.


Het 's middags gaan we meestal aperitieven en lunchen in restaurant Mineral. Ze maken daar de lekkerste witte sangria van allemaal. Wel gevaarlijk!  Daarna winkelen we verder en voor terug naar huis keren, gaan we nog eens dineren in restaurant 't Zwin, als dat geen luxe is. Een echte vakantiedag dus. We hadden de juiste dag uitgekozen want we hadden goed weer en helemaal geen fille. 

Ik ben wel vergeten foto's te nemen van de mooie plekjes en ons lekker eten. Maar dat komt omdat het gezelschap zo prettig was. Ik denk dat we voor die foto's nog eens terug zullen moeten gaan.

Dames het was weer ontzettend amusant, ik heb er heel hard van genoten en denk eraan:
 lachen is het beste medicijn!




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN