GROGGY


Vandaag was mijn laatste dag verlof en ik heb ervan genoten. Genoten meer in de zin van veel geslapen en met dit prachtige zomerse weer heb ik in de tuin kunnen slapen. Ik was helemaal groggy van dat kleine pilletje voor mijn olifantenpoot. Blijkbaar werkt dat pilletje 24u en dat wist ik niet.

Ik en pilletjes, wij zijn zo geen goede vrienden. Ik reageer daar te fel op net zoals met die insectenbeet. Ik krijg meestal halve dosis en dan weet ik er nog van. Zo kreeg ik vorig jaar voor mijn whiplash ook speciale medicatie waar ik groggy van rondliep. De apotheker moest de laagste dosis nog halveren omdat ik er zo slaperig van werd en uiteindelijk ben ik ermee moeten stoppen omdat mijn lichaam er te gevoelig voor was.
Bij de tandarts geven ze me maar een halve kinderportie van de verdoving. De tandarts begrijpt niet dat die verdoving zo snelt werkt bij mij. Ik krijg dan al zo weinig en dan slaapt heel mijn gezicht, zelfs mijn oog.

Omdat mijn voet nog dik was vandaag ben ik voor alle zekerheid toch naar de dokter geweest. Ik heb andere pilletjes, minder straffe gekregen, hoop ik toch want ik moet morgen terug gaan werken en ik wil daar niet als een zombie rondlopen. Het enige positieve aan die pilletjes is dat ik er goed van slaap.
Vandaag is het dus een kort verhaal omdat ik de dag grotendeels slapend doorgebracht heb. Behalve de avond dan. Ik had deze avond pas een afspraak bij de dokter en ik kwam er buiten toen de BBB-les net gedaan was. Dus ben ik nog naar de après BBB gegaan waar ik de avond en mijn laatste vakantiedag met de fitnessmadammen in schoonheid afgesloten heb. Bedankt dames en vooral voor het verhaal over dat opsparen….. Ja Pascal, de eigenaar die ook de ober van dienst was, zal wel rode oortjes gehad hebben. En met die leuke avond in gedachten en een nieuw pilletje ga ik met een goed gevoel slapen en deze keer op tijd. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN