DAGJE MAASTRICHT



Wanneer de ene deur dichtgaat en de andere open, kunnen er leuke onverwachte dingen gebeuren. Eén van die dingen is de vriendschap met Carine. Ik kende haar totaal niet en zij kwam door die nieuwe deur onverwachts naar binnen. Vijf jaar ondertussen en sindsdien hebben wij samen al heel wat kilometertjes gewandeld en vooral gekwebbeld en heel veel gelachen.

Vandaag zijn we naar de markt in Maastricht geweest. Het was een prachtige dag en niets moest en alles mocht! Het was super gezellig en we hebben er allebei heel hard van genoten. Twaalf uur samen, 16351 stappen = 10km en geen enkel saai moment.


Welk kleur zou ik nemen?


Johan Cruyff zijn bekende quote ‘Elk nadeel heb z’n voordeel’ klopt als een bus. Door het omslaan van die ene bladzijde, verscheen op de volgende een nieuw personage dat een zeer dierbare vriendin geworden is. We hebben lief en leed gedeeld en zijn samen sterker geworden.

Ik ben gezegend met een aantal prachtige vriendinnen die er plots waren tijdens de moeilijkste periode van mijn leven. En daar ben ik ontzettend dankbaar voor.


LIFE IS BETTER WITH FRIENDS!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN