TERUG NAAR 1985


Het valt me op dat ik inspiratieloos ben wanneer het zo warm is. Vandaag had ik in totaal geen idee waarover ik zou schrijven. Ik was bang dat dit mijn eerste dag zonder verhaal zou worden. Ik ging door mijn oude foto's en zag bovenstaande foto van 19 augustus 1985. Wauw deze foto is 34 jaar geleden genomen.

Ik was 20 jaar, jong en vooral onervaren. Er stonden nog een aantal pijnlijke lessen te wachten. Lessen die ik pas geleerd heb toen ik bijna 50 was. Had ik nu een teletijdmachine gehad en ik zou terug naar 1985 kunnen gaan dan zou ik haar heel veel wijze raad kunnen geven.

                      Je bent sterker en slimmer dan je denkt!
                      Volg je eigen pad en dromen.
                      Stop met anderen steeds te willen plezieren.
                      Blijf altijd jezelf ongeacht wat de anderen daarvan vinden.
                      Neen, je bent niet te dik.
                      Geloof in jezelf!
                      Ja,je kan het.
                      Je hebt de goedkeuring en de mening van anderen niet
                      nodig om je hart te volgen want dat klopt altijd.
                      Wees niet bang voor het onbekende. 
                      Het komt allemaal goed, heb vertrouwen.
                      Leef en geniet van het leven.
                      Oh ja, en maak het uit met je lief want je verdient vele 
                      beter!


      

2 THINGS :
IF IT MAKES YOU HAPPY, DO IT. 
IF IT DOESN’T THEN DON’T.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN