TERUG IN ACTIE


Ja, jullie zien het goed! Ik ben terug in actie geschoten. Niet dat ik vandaag geen voldoende beweging heb gehad na al dat onkruid wieden. Maar na meer dan een jaar heb ik het gewaagd om terug mijn eerste stappen op de loopband te zetten. Ik was te laat voor de BBB-les en normaal gezien, ga ik dan gewoon iets drinken. Maar vandaag heb ik naar dat andere stemmetje geluisterd dat me zei om me terug te verzoenen met de loopband met als dagresultaat 17086 stappen  of 11,30 KM op de teller. Ik ben achteraf natuurlijk weer in de bar blijven hangen maar ik ben braaf gebleven. 

Ik heb op mijn post van gisteren enkele toffe en motiverende reacties gekregen zowel op Facebook als op Messenger. Het blijft toch een onderwerp waar veel over gesproken wordt want vandaag las ik toevallig in HLN een artikel over Jitske Van de Veire, ja dochter van Peter, die  ongegeneerd foto’s post van zoals ze het zelf zegt, "haar imperfecte lijf, van haar hangtieten en appelsienbillen”.  Ik ben natuurlijk direct naar die foto's op Instagram gaan kijken. 


Uit HLN van 19/8/19

Chapeau Jitske! Ze doet aan Body Positivity en wil een voorbeeld zijn om ons te leren houden van ons lichaam zonder complexen. Complexen die ze jarenlang heeft gehad omdat ze zich spiegelde aan al die perfecte Instagrammodellen. Ik ben direct fan geworden en wou dat ik af en toe ook wat meer Jitske kon zijn?




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN