PUUR NATUUR


Dit had ik vroeger nooit gedurfd. Mocht je me enkele jaren geleden gezegd hebben dat ik selfies online zou zetten dan had ik waarschijnlijk hard gelachen. En zeker geen zonder make-up, net uit bad met de haren nog nat. Zo durf ik normaal niet buiten te komen. Dus dit is een serieuze overwinning.

Ik stond nooit graag op de foto. Ik zag altijd wel iets dat ik niet graag zag. Bij ons moeder thuis hing er een vergrote foto van mijn plechtige communie. Ik vond die foto zo afschuwelijk want ik zat toen helemaal niet goed in mijn vel en straalde dat ook uit. Nochtans vond iedereen dat een mooie foto, behalve ik. Ik ben net het album gaan zoeken maar ik heb hem niet gevonden. Dat album heeft tot ons mama verhuisd is bij haar gelegen want ik moest hem niet hebben. Mij kennende heb ik die gewoon weggegooid tijdens de verhuis anders had ik hem nu wel durven posten.

Tram 5 leert me heel veel over mezelf en ook over de dingen die echt belangrijk zijn. Bovenstaande foto straalt zelfzekerheid uit. Een vrouw die weet wat ze wilt en dat is vooral gelukkig zijn en zoals de quote van Drew Barrymore zegt: "Gelukkig zijn is de beste make-up die er is."





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN