BLIJVEN DOORGAAN

Blijf doorgaan ook al is het moeilijk.
Blijf doorgaan ook al is de weg lang.
Jullie zullen het wel gemerkt hebben maar de laatste week loop ik met gemengde gevoelens rond wat heel bizar is want ik geniet van het leven. Ik heb alles wat ik nodig heb en heb eindelijk mijn echtscheiding volledig verwerkt! Ik dacht  verdriet weg en mijn geluk kan niet meer op. Maar ons pad ligt vol hobbels en kuilen en momenteel worstel ik met mijn gewicht en met mijn zoektocht naar een uitgever. Ik heb dit jaar zo hard gewerkt en ik was zo enthousiast en dolblij met mijn schrijven. Ik hoopte iets te kunnen betekenen, maar ik zie geen resultaat en nu ben ik een beetje mijn geloof kwijt.


Wanneer we ons hopeloos voelen omdat we niet krijgen wat we willen, hebben we de neiging te stoppen met geloven. We beginnen automatisch bewijzen te zoeken dat we het inderdaad niet kunnen krijgen. Maar dan is er gelukkig nog dat andere stemmetje dat me zegt:” niet opgeven, blijven geloven en ervoor blijven gaan.”

OP EEN BEPAALD MOMENT IN ONS ONS LEVEN HEBBEN WE GEEN BEWIJS VAN BUITENAF NODIG. EEN STEMMETJE IN ONS ZEGT DAT WE OP HET JUISTE PAD ZITTEN EN NIET LINKS OF RECHTS MOETEN GAAN MAAR OP HET RECHTE SMALLE PAD MOETEN BLIJVEN.
- Gandhi –

Zeer wijze woorden van Gandhi die ik gisteren in mijn notitieboekje las. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en die antwoordde me dat bepaalde dingen meer tijd nodig hebben dan mijn geduld. Hoe mooi is dat? Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. En toen ik het boek De cirkel is rond opende stond daar geschreven:

"DE LIFT NAAR SUCCES IS BUITING WERKING, JE MOET DE TRAP NEMEN…TREDE PER TREDE!"
- Wayne Dyer -

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN