ZIEK EN TOCH GELUKKIG

Alles heeft zijn voor- en nadelen en dat ziek zijn, geeft mij de nodige rust. Ik had een drukke agenda deze week en daar is dus niets van in huis gekomen. Ik heb de laatste dagen heel veel geslapen en dat slapen had ik nu net nodig. Mijn lichaam heeft me gedwongen om de nodige slaap in te halen. Wanneer je niet naar je lichaam luistert dan vindt het wel een manier om je DOEN te luisteren.

Nog een voordeel is dat je sommige mensen beter leert kennen. Ze bieden spontaan hun hulp aan, willen kippensoep maken of boodschappen voor je doen, zo lief allemaal. Je merkt dan wie echt met je begaan is.

Ondanks dat ik me ziek en ellendig voel, voel ik me ook gelukkig. Hoe bizar is dat? Ik maak me niet druk, doe niets dan slapen en ik voel geen enkele stress of verplichting. Ik ben geen controlefreak meer die alle touwtjes in de handen wilt hebben. Die tijd is al lang voorbij. Het is wat het is, ik maak er het beste van en weet dat deze dagen ook even snel voorbij gaan als de leuke.

Ik dacht een foto van me te maken om jullie eens de mindere mooie kant van me te laten zien maar oh my god, dat wou ik jullie niet aandoen. Ik heb er toch iets op gevonden.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN