WACHT NIET MET GENIETEN TOT LATER

Vier uur heb ik in één blok doorgeslapen deze middag en nog was ik groggy. Ik begrijp het niet. Deze morgen ben ik terug met hoofdpijn opgestaan dus nam ik een pilletje. Is dat nu van dat pilletje of omdat ik echt heel veel moet rusten? Ik weet het niet maar vandaag was ik een zombie. Het duurt toch lang deze keer. Ik ben sinds vorige week, behalve maandag om naar de dokter te gaan, niet meer buiten geweest. Het zal wel beteren, alle plannen moeten maar even wachten.


Door al dat rusten en en mijn hoofd leeg te maken, besef ik maar al te goed wat mijn passie is. Ik lees graag over het leven en vind het geweldig om nieuwe kennis te delen door erover te schrijven maar ook door erover te praten. Ik ben graag onder de mensen en geef met plezier aandacht aan hen die ze op dat moment kunnen gebruiken.
Jullie weten dat ik graag quotes doorstuur. Ze hebben mij enorm gesteund en heel veel kracht gegeven en deze oude van de Dalai lama kwam ik vandaag tegen, net toen ik las dat Wielemie er niet meer was.

Wacht niet met genieten tot later want als later vroeger komt, ben je te laat!

Gisteren heeft Wielemie, Marieke Vervoort voor euthanasie gekozen. Ik zag haar jaren terug in het tv-programma ‘Het Huis’ van Eric Goens. Ik zag haar daar schreeuwen van de pijn en toen sprak ze al over euthanasie. Zo moeten afzien dat gun je niemand. Haar boodschap aan ons die ik met zeer veel liefde doorgeef is dan ook zeer duidelijk:

 “Stop met klagen en geniet van het kleinste moment. Want dankzij die mentaliteit heb ik er altijd gestaan.”



Reacties

  1. Ja op het juiste moment van iets genieten is DE manier.
    En afscheid nemen zoals bovengenoemde hoort er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN