HAPPY HALLOWEEN

Hocus pocus wat kan ik voor jou toveren?

Stel je eens voor dat ik echt zou kunnen toveren en iedereen recht had op één toverspreuk, wat zou die dan zijn?
Ik moet op deze vraag zelf het antwoord schuldig blijven want met maar één tovermoment moet je toch zeer bedachtzaam zijn.

Vandaag is het Halloween. Vroeger bij ons thuis werd dat niet gevierd, ons mama had daar nog nooit van gehoord. Hallo watte? Halloween!

Maar tegenwoordig word je er automatisch mee ingesleurd. Gans de maand oktober is mijn huis versierd met pompoenen, heksen, doodshoofden, spinnen…
Zelfs mijn lichten krijgen een oranje jasje aan.

Deze avond geen halloweenparty, deze heks is getemd. Ze heeft last van stramme gewrichten en haar hoofd staat niet op toveren vandaag. Ze staat nog steeds in ‘take it easy modus’ en vindt het totaal niet erg. Voor al de heksen en tovenaars die wel in de mood zijn :

HAPPY HALLOWEEN
EN
VEEL TOVERPLEZIER!

Reacties

  1. Voor mij ook niet ik laat dit voorbij gaan heb er persoonlijk ook niets mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN