SNOTVALLING IN DE AANBIEDING


Met ons mama ging het vandaag beter. Ik probeerde haar te bellen maar ze nam niet op omdat ze niet meer wist hoe haar telefoon werkte. Dus belde ik naar de afdeling om haar door te geven. De ene keer kan ze goed met de telefoon werken en de andere keer is ze dat weer vergeten. 

Ik ben deze avond niet naar de BBB geweest omdat ik met een serieuze snotvalling opgestaan ben. Vroeger zou ik toch gegaan zijn maar ondertussen heb ik wel geleerd om naar mijn lichaam te luisteren in plaats van naar dat sterk willetje van me dat me pusht om toch te gaan. Ja de wil is sterk maar de jaren van verstand laten zich niet meer van de wijs brengen. Dat is het positieve aan ouder worden.

Ik ben na mijn werk wel naar de Shiatsu massage geweest. En dat heeft me deugd gedaan, niet alleen de massage maar ook het fijne gesprek. Het is altijd leuk om met gelijkgestemde zielen te praten. Dat geeft me extra stof tot nadenken.

Nog stof tot nadenken is onderstaand krantenartikel uit HLN van vandaag. "Topcoach zet stap terug om voor ziek zoontje te zorgen."


Deze vader krijgt van mij alvast een dikke pluim!


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN