BAR MARCEL BESTE CAFÉ VAN ZAVENTEM



Mijn favoriete café is verkozen tot beste café van Zaventem en dat moest gevierd worden. Dus gisteren heb ik niet geschreven maar wel gefeest, gezongen en gedanst in..... Bar Marcel.
Het was eigenlijk dubbel feest want het was ook Oktoberfestparty. Ik had voor de gelegenheid 2 vlechten in mijn haar gemaakt met rode lintjes. 



Het was weer een zeer gezellige avond met leuke muziek en met vooral toffe mensen die graag ambiance maken. Ik heb enkele nieuwe mensen ontmoet die toevallig ook single zijn en die even graag feesten zoals ik, de nieuwe generatie singles.
Onlangs zei iemand me nog dat single zijn triestig is en dat die vooral samen komen omdat ze zo zielig zijn.  "Wat, zielig?", zei ik verontwaardigd. De tijd van de zielige alleenstaande is al lang voorbij. Tegenwoordig zijn er zo veel alleenstaanden en die zitten niet hopeloos thuis te treuren. Mijn vrienden en ik zijn er het levende bewijs van. 


Gisterenavond was het zeer zeker geen zielige avond maar een fuifavond. We hebben ons weer super geamuseerd en aan mijn tafel zaten 7 singles die helemaal niet hopeloos waren maar wel vrolijk en vooral in feeststemming.





Bar Marcel, proficiat en bedankt voor de gezellig avond. Wanneer is de volgende party?



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN