IN MEMORIAM VAN ONZE PAPA


Vandaag is het een speciale dag, een dag waarbij ik vier jaar geleden vanbinnen aan het sterven was. Een dag waarvan je weet dat die ooit komt maar altijd te vroeg omdat je er niet klaar voor bent. Afscheid nemen doet pijn. 



In mijn blog van 20 juni “Dementie : hoe het begon : deel 2”, kan je lezen over hoe we afscheid hebben moeten nemen van onze papa.











Vader, 

vandaag brand ik een extra kaarsje speciaal voor jou. Die vier jaar zijn voorbij gevlogen maar in mijn hart en in mijn gedachten ben je nog steeds bij me. 

Rust zacht!



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN