GEEN PARTY VANDAAG

Die verkoudheid is stukken beter maar mijn energie staat nog op een zeer laag pitje. Omdat mijn zus op vakantie vertrok ben ik met haar gaan lunchen en ben ik voor de eerste keer weer buiten gekomen. De buitenlucht deed me goed maar ik ben helemaal nog niet de oude. Anders kan ze mijn staptempo niet volgen en moet ik me altijd inhouden, heb ik van mijn grootmoeder langs vaders kant. Die was 80 jaar en weinigen konden haar volgen. Ik heb die snelle pas duidelijk van haar overgeërfd. Maar vandaag liet mijn snelle pas me duidelijk in de steek. 

Ook tijdens de lunch zelf was ik vele kalmer. Ik ben nu iemand met veel energie die zeer aanwezig kan zijn en waarvan je weet dat ze er is of niet. En vandaag zullen ze het niet geweten hebben dat ik er was.



Sorry Bar Marcel geen 90’s party voor mij vandaag! Ik doe het voorlopig rustig aan zodat ik weer snel de energieke moi-même  kan worden.

Reacties

  1. Heel verstandig soms is het beter even naar je lichaam te luisteren hoor en de feestjes komen vanzelf wel weer ....dit doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN