GEEF NIET OP


Gisteren geen tijd gehad om te schrijven. Zaterdag is voor mij een zeer drukke dag en daarmee bedoel ik dat ik van zodra ik mijn bed uit ben, bezig ben met de was en de plas. Boodschappen doen, eten maken, chauffeur voor de zoon spelen, rommelen in de kelder en oeps, is het al zo laat? Gelukkig maak ik ook tijd voor wat ontspanning en gisteren was dat met mijn vriendin Carine, mosselen gaan eten in Brasserie De Met in Vilvoorde en iets gaan drinken in Bar Marcel. Het was een gezellige avond en natuurlijk lag ik weer veel te laat in mijn bed.

Maar ik kreeg gisteren ook een zeer mooi compliment van Ann, een kennis die toevallig ook iets kwam drinken in Bar Marcel. Ze vertelde me dat ze mijn blog volgt en hem mooi en inspirerend vindt. Het is altijd leuk te horen dat mensen mijn verhalen lezen. De laatste tijd twijfel ik soms of het wel de moeite is om elke dag te blijven schrijven omdat ik zie dat het gemiddeld aantal lezers vele lager ligt dan in het begin. En ik begrijp dat want in het begin is iedereen nieuwgierig maar dan zwakt dat natuurlijk af.
Maar haar woorden gaven me een goed gevoel en deden me denken aan een quote die ik onlangs las:



Je zou verwonderd staan over wie je verhaal leest en erdoor geïnspireerd wordt. Geef niet op!

En deze woorden en ook die van Ann motiveren mij om niet op te geven en blijven te schrijven.




Reacties

  1. Zoals ik al ergens anders te kennen gaf volg ik je ook graag ga fijn door zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN