WERKEN VOOR HET GOEDE DOEL


Vandaag had ik normaal verlof maar ik ben speciaal gaan werken om WZC Sint-Margaretha, waar ons mama woont, te kunnen nomineren voor DHL’ Got Heart. 
Het bedrijf steunt allerlei goede doelen en elk jaar kunnen alle werknemers van over heel de wereld een organisatie nomineren.  De winnaars worden beloond met een geldprijs voor hun goede doel.

Ik moest een kort filmpje maken waarin ik de home voorstel. Daarnaast moest ik ook nog enkele vragen beantwoorden zoals, waarom heb je deze organisatie gekozen, wat doen ze om de wereld beter te maken, hoe ben je ermee in contact gekomen en waarom moet DHL deze steunen? Dit moest allemaal in het Engels. En gelukkig heb ik een lieve collega die me ontzettend geholpen heeft met de verbetering van mijn antwoorden.  Ik kan het wel allemaal goed uitleggen maar niet zo goed in het Engels als in het Nederlands. Bedankt Annick voor je bijdrage. Als we iets moesten winnen dan is dat ook zeker dankzij jouw hulp.

Ik heb dit met heel veel liefde en een groot hart voor de bewoners gedaan want iedereen heeft recht op aandacht, liefde, de juiste verzorging en een goede oude dag. Hopelijk kan ik de mensen die voor mijn filmpje kunnen stemmen, ontroeren en vallen we in de prijzen zodat we alle bewoners nog eens extra kunnen verwennen. Zeker in deze tijd waar er vooral in de noodzakelijke budgetten voor zorgverlening wordt geknipt.


 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN