NOG NIET HELEMAAL MEZELF




Vandaag had ik vele plannen maar halverwege de middag ben ik stilgevallen en heb ik mijn zeteltje weer opgezocht.
Ik was moe en had het koud. Ik probeerde eerst nog een beetje te lezen maar ik kon me niet concentreren. Nochtans las ik iets zeer interessants in het boek ‘Nieuwe levenskunst’.

GOED ZIJN VOOR ANDEREN IS DE WEG NAAR GELUK!

Ik moest aan het filmpje denken dat ik gemaakt had en dacht dat het me zeer gelukkig zou maken indien het geselecteerd zou worden want daarmee zou ik goed voor anderen kunnen doen. En met een glimlach op mijn gezicht, legde ik het boek weg, trok ik het dekentje over me en deed ik mijn ogen dicht tot er een anonieme beller me wakker belde.

Sorry maar ik neem niet op voor anonieme bellers.

Terug naar de ochtend die goed begonnen was. Ik was zeer vroeg wakker en de prachtige herfstzon gaf me de nodige energie. Ik had verlof genomen en had veel plannen. Ik begon te poetsen en ondertussen zat ik met mijn gedachten al in de namiddag. Ik zou met Carine en de Zorro gaan wandelen en deze avond zou ik naar de fitness gaan om Svetlana te bedanken voor haar boek. Ik zou er vandaag over schrijven want er staan enkele mooie citaten in haar boek. Maar dat poetsen had me toch meer energie gevraagd dan gedacht en mijn vaatwasser terug op de juiste hoogte zetten had me ook de nodige acrobatie gekost. Ik was moe maar fier op mezelf dat het me gelukt was. En in plaats van te gaan wandelen, riep mijn zeteltje me en dacht ik, de rest van de planning zal voor een andere keer zijn.



Reacties


  1. Nou duidelijk en behoorlijke virus hoor want het duurt nu al bijna 2 weken toch?
    Pas goed op jezelf en laat eens wat bloed prikken is mijn advies hier hoor je wel griep gevallen maar is het met een paar dagen weg dit duurt wat lang?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN