TEST JE BIOLOGISCHE LEEFTIJD EN JE GELUK


Deze morgen las ik in HLN onderstaand artikel:

https://www.hln.be/in-de-buurt/leuven/econoom-bruno-delepierre-genomineerd-als-gelukspersoonlijkheid-economie-is-middel-om-geluk-te-bereiken-geen-doel~a39f71908/
Ik werd direct getriggerd door de woorden ‘Gelukspersoonlijkheid van het jaar’. Daar wou ik wel meer over weten. Dus surfde ik naar: www.gelukkigebelgen.be
En daar kon je twee testen doen. Je kon je biologische leeftijd ontdekken en zien hoe gelukkig je bent. Ik ben gelukkig en gezond en hoef dat niet te testen maar het is altijd leuk om eens een testje te doen uit nieuwsgierigheid.

Mijn biologische leeftijd is 44 jaar. Niet slecht en vele beter dan de gemiddelde Belg die 6.1 jaar ouder scoort dan zijn echte leeftijd.
Op de persoonlijkheidsmeter scoorde ik 92%, u staat positief in het leven en voelt harmonie in uw geest. U lijkt meer tevreden dan andere mensen van uw geslacht en leeftijdsgroep. Met andere woorden vrouwen van mijn leeftijd scoren gemiddeld 68%.





Dat is toch wel toevallig want gisteren schreef ik dat ik trots op mezelf was omdat ik me niet meer liet meeslepen door negatieve gedachten of mensen, dat ik niet meer wakker lig en dat ik een goed leven leid. Vandaag werd dit bevestigd door bovenstaande en onderstaande cijfers van de test.





En deze verandering is er gekomen enkel door anders te leren denken, door POSITIEF DENKEN. Iedereen kan dit leren. Vijf jaar geleden toen ik met de eerste oefening begon, zag ik op enkele dagen al kleine positieve veranderingen in mijn leven.
Waar een wil is is een weg en mijn wil was enorm groot om weer gelukkig te kunnen worden. Ik was er toen zo van in de ban dat ik de Sonja Kimpen van het positief denken wou worden. Ik zag mezelf al coachen en de mensen inspireren om anders leren te denken omdat ik zo onder de indruk was van de kracht ervan. Ik bleef maar lezen, veel oefeningen maken en ben erover beginnen te schrijven. Ik wou de geleerde lessen met iedereen delen. Want als ik het kan, kan iedereen het!

Ook benieuwd naar jullie score? Doe de test op:




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN