WEAR IT PINK WEEK


Ziezo, eindelijk tijd gemaakt voor mijn mammo- en echographie. En dit toevallig tijdens de 'Wear it pink week'. Dus ik in het roos naar de dokter maar ja veel heeft hij er niet van gezien.

Door die Corona had ik het op de lange baan geschoven maar omdat ik vorige week toch voor mijn schouder moest gaan, heb ik maar direct een afspraak voor mijn twee dames gemaakt. Op het eerste zicht zijn ze in orde. Die assistent die heeft toch een geweldige job. Die mag aan de vrouwen hun borsten zitten zonder een mep te krijgen. 

Gisteren heb ik niet geschreven omdat ik te moe was. Ik neem nu extra medicatie voor mijn schouder en ik ben daar heel gevoelig voor. Miss Perfect wou absoluut schrijven maar mijn gezond boerenverstand vond beter van niet. En zoals jullie weten laat ik MP mijn leven niet meer domineren.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN