KLUSSER DE KLUS


Ik ben iemand die niet gemakkelijk klaagt maar Mercurius heeft zich echt van week vergist. Ik probeer al gans de dag mijn Apple Watch aan de praat te krijgen. Ik heb ios 14 geïnstalleerd op mijn telefoon en plots ging mijn horloge niet meer omdat ik een update moest doen. En die update die blijft steeds hangen. Ik heb al meerdere keren opnieuw geprobeerd maar het is een vicieuze cirkel. Pffff... Een goede massage zou me nu deugd doen. 


Gelukkig was het vandaag een mooie dag. De zon was de ganse dag van de partij en we kregen een prachtige zonsondergang te zien tijdens onze dagelijkse wandeling. De lucht leek net een fauvistisch schilderij. Dus geen waterkiekens vandaag.

Mijn inbouwfrigo die de geest aan het laten is, ga ik vervangen door een mooie retro in een leuk kleurtje. En waar de frigo nu ingebouwd is, zou ik graag een goede oven willen laten inbouwen. Klusser de klus, ik zoek een goede schrijnwerker of klusjesman die dat voor mij kan fiksen. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN