DANKJEWEL DHL

 

Eergisteren schreef ik dat ik speciaal roos droeg voor de  "Wear it pink week" en vandaag sta ik en ons mama te pronken op een mooie poster van DHL.  DHL Express Belgie Belgique

Nu ik toch over DHL bezig ben, wil ik hen ook eens in de picture zetten. Zij steunen zoveel goede doelen en zetten hiervoor heel veel acties op poten. 

Ze doen er ook alles aan om hun werknemers zo goed mogelijk te beschermen. Op zeer korte tijd hebben ze ervoor gezorgd dat velen thuis konden werken en dat doen we nog steeds. Ik werk er ondertussen al 25 jaar en ben nog steeds fier voor hen te mogen werken. 

Dus dankjewel DHL 👄

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN