DOLCE FAR NIENTE



Normaal gezien zat ik nu iets te drinken op de fitness maar omwille van de nieuwe maatregelen is de cafetaria toe en kom ik direct na mijn dagelijkse wandeling naar huis. Alles heeft zijn voor- en zijn nadelen. Het voordeel is dat ik nu al aan het schrijven ben en tijd genoeg heb om een ontspannend badje te nemen.  De levenskunst is om van de nood een deugd te maken en niet zitten te vitten op bepaalde dingen die niet meer kunnen. Ik focus me op dat wat kan en vandaag zal dat dus een uitgebreid ontspannend badje worden met een goed muziekje op de achtergrond. Geen huiswerk maar dolce far niente.

Mijn keuken dat komt ook in orde. Vandaag hebben ze mijn frigokast komen ombouwen en er mijn nieuwe oven ingeplaatst. Ik heb wel nog geen tijd gemaakt om hem uit te testen maar dat is iets voor morgen. Het is een heel ander zicht en beetje bij beetje wordt de keuken helemaal zoals ik het graag wil en dat is vooral praktisch. Hoe ouder ik word hoe meer ik van nuttige dingen hou die het mij en mijn leven gemakkelijker maken. Ja die tram 5 is toch wel een speciale hoor. Hoe langer ik erop zit hoe meer ik foert zeg en hoe beter ik me in mijn vel voel. Dus die oven kan tot morgen wachten en nu hup mijn badje in.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN