Groggy Marcelle

 


Gisteren heb ik geen tijd gehad om te schrijven omdat ik met mijn cursus bezig was. Ik heb 2 uur zitten te zoeken naar de juiste betekenis van 'pietluttig' omdat ik een huistaak moest maken over kernkwadranten, toevallig iets waarover ik geschreven heb in mijn boek. En om de oefening te kunnen maken, moest ik natuurlijk de juiste betekenis kennen van pietluttig en zonder dat ik het besefte was ik daar zeer pietluttig mee bezig. En was het al middernacht toen ik vond dat het genoeg geweest was.

Vandaag is Marcelle gesteriliseerd. Ocharme toch wat heb ik een medelijden met haar. Ze is zo groggy dat ze niet op haar benen kan staan. Ze ligt hier naast mij zo suf als iets. Ze kan niet springen en ze valt in slaap waar ze staat. Morgen zou ze beter en weer actiever moeten zijn.

Juliette die is eindelijk van haar teek verlost. Ik had er een foto van genomen om het aan de dierenarts te laten zien want ik kreeg die daar niet uit. Hij had nog nooit zo'n grote teek gezien en vertelde me dat die er wel elk moment zou kunnen afvallen. Toen ik thuiskwam en Juliette kwam aangelopen, zag ik dat ze ervan verlost was. Gelukkig is die er buiten afgevallen en niet in huis.


Het was vandaag dus zeer rustig in huis zonder Marcelle. Het leven is gemakkelijker zonder haar maar ik heb haar zo gemist en heb hartpijn van haar zo suf te zien. Ik hoop dat ze morgen weer wat leven in de brouwerij brengt.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN