HAPPY HALLOWEEN

Wat een prachtige dag was het vandaag, spijtig genoeg heb ik mezelf niet toegelaten om ervan te profiteren. Ik had nog zoveel te doen en helemaal geen tijd om van het prachtige weer te genieten. Ik voelde het enorm knagen en er kwamen oude gevoelens naar boven. Miss stresskip wou vandaag de leiding nemen maar gelukkig wist miss relax daar een stokje voor te steken door tijd te maken voor een goede wandeling. En na de wandeling ben ik er verder ingevlogen.

Met Halloween wil ik het altijd gezellig maken en dan kook ik ook wat uitgebreider dan anders. 
Op het menu, aperitief met zelfgemaakte tortilla de patatas met chorizo, als hoofdschotel twee soorten pasta's: penne met kippengehakt in een kruidige tomatensaus met parmazaanse kaas en linguine met verse champignons, spekjes, truffelroom en rucola en als dessert tiramisu. Dus ik heb wel wat tijd in mijn keuken doorgebracht. De paprikasoep met nacho's is voor morgen want het was een beetje teveel van het goede. En tussen het koken in heb ik de was en de plas nog gedaan. 

Dus geen tijd gehad om naar het journaal te kijken of de krant te lezen of om met Marcelle te knuffelen. En nu ga ik proberen mijn huistaak voor mijn cursus nog af te maken. Rusten zal voor morgen zijn.
En hoe was jullie dagje vandaag?


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN