TOUS ENSEMBLE

"Even uit elkaars buurt blijven om later weer samen te kunnen zijn." hoor ik minister Frank Vandenbroucke zeggen op het journaal. 

Iedereen mag één knuffelcontact hebben maar die knuffelcontacten kunnen niet gelijktijdig in eenzelfde huis/gezin uitgenodigd worden want men mag maar één knuffelcontact uitnodigen. Daar ik geen knuffelcontact heb, buiten mijn twee schatjes op de foto, maakt dat de keuze, wie wanneer binnen mag, heel gemakkelijk. Er is hier in huis iemand heel blij dat zijn liefje nog mag komen. 

Voor mij verandert er niet veel.  De cafés en restaurants waren al dicht en ik ging ook al niet meer winkelen in Leuven. Ik koop meer en meer online en thuiswerken doe ik al sinds de eerste lockdown. Gelukkig mag ik nog steeds ons mama bezoeken en gaan wandelen met mijn wandelmaatje. Het enige verschil zal het weer en de korte dagen zijn. In maart werden de dagen langer en langer en gingen we naar de zomer. Nu gaan we naar de winter en zullen we dus veel meer binnen zitten. Tenzij ik mijn terras tot een winterterras omtover.

Ik ben blij dat we nog mogen buiten komen en dat er geen perimeter is want dan had ik niet meer naar ons mama kunnen gaan. Dus voor mij valt dit allemaal nog goed mee. Ik klaag niet en hoop dat we allemaal gezond en wel de winter kunnen doorkomen. Dus als we nu even allemaal wat meer afstand nemen en de maatregelen respecteren dan kunnen we later weer tous ensemble zijn.




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN