DURF DROMEN



Gisteren kreeg ik een goede tip van Leen om mijn boek proberen te promoten bij De Madammen op Radio 2. Wat eigenlijk een goed idee is. Dus liet ik er geen gras over groeien en stuurde ik hen deze ochtend direct een email. Ik luister normaal gezien enkel maar naar de radio in de auto maar om één of andere reden, installeerde ik hun app en luisterde ik gans de ochtend naar de radio. Wat ik vaker zal doen. 

Annemie Struyf was te gast om haar nieuwe boek te promoten. Durf dromen, een leven tussen droom en daad. Een boek dat ze schreef om de lessen die ze de laatste jaren in haar persoonlijk en professioneel leven had geleerd, te kunnen doorgeven. Want dromen zijn géén bedrog. Hoe toevallig en hoe herkenbaar. Ik ga haar boek zeker lezen.

Morgenavond stelt ze haar boek op een veilige manier in Leuven voor. Daar had ik wel bij willen zijn maar ik heb andere plannen. Ik probeer al een tijdje via allerlei kanalen mijn boek te promoten maar ik krijg geen voet tussen de deur. Ik krijg steeds een automatische antwoord van 'wij hebben je mail goed ontvangen' maar daar blijft het bij. Ik heb blijkbaar niet de juiste connecties en ook geen bekende naam. Maar ik blijf en durf dromen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN