DON'T YOU STOP

We ontmoeten mensen niet bij toeval. Ze komen op ons pad met een reden.


Ik ben zo blij dat ik gisteren naar de lezing van Ish geweest ben maar nog blijer dat Victoria naast me kwam zitten en me spontaan aansprak. Die ontmoeting resulteerde vandaag in een gezellige avond onder gelijkgestemde zielen. De tijd die vloog voorbij en zonder het goed te beseffen was het tijd om naar huis te gaan. Ze heeft veel ervaring in de schrijverswereld en ze kan me zeker helpen. 

Soms komt er hulp uit een onverwachte hoek en dat doet me denken aan wat ik enkele jaren geleden in één van mijn schriften schreef.

WAT JE OOK WILT DOEN, WAAR JE OOK VAN DROOMT, BEGIN ERMEE. NEEM EEN BESLISSING EN ZIE HOE JE LEVEN VOORUITGAAT. GUNSTIGE GEBEURTENISSEN, ONVERWACHTE ONTMOETINGEN EN CONCRETE HULP WAARVAN JE NOOIT HAD KUNNEN DROMEN.

Ik ben beginnen te schrijven, heb een boek gepubliceerd, ik blog en nu is de volgende stap, coaching.

En terwijl ik dit schrijf, hoor ik in gedachten "Don't you stop it, don't you stop" weerklinken.







Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN