WE MOETEN HET OOK DOEN


Zoveel dingen te doen en zoveel beslissingen te nemen. Welke cursus? Welke school? KBO nummer of niet? Coaching of niet...? Zoveel vragen die al een tijdje door mijn hoofd spoken en die nu toch stilaan dienen beantwoord te worden. Ik kan ook blijven wachten maar dan gebeurt er niets. Dan blijft alles zoals het is, wat voor mij niet slecht is want ik heb een goed leven. Maar ik wil meer en met meer bedoel ik niet meer luxe maar meer van betekenis zijn. Ik ben een bezige bij en ik wil heel graag met iets nuttigs bezig zijn zodat ik het verschil kan maken.

En vandaag heb ik enkele knopen doorgehakt. Ik heb mijn eigen raad uit hoofdstuk 12 'Kom tot actie en maak je intentie waar' nog maar eens opgevolgd.

Ik heb me ingeschreven voor de cursus 'Life Coach', ik ga een KBO nummer aanvragen en me professioneel laten begeleiden want ik heb tot nu toe alles helemaal alleen gedaan en een beetje hulp is meer dan welkom. Deze keer investeer ik niet in materiële dingen maar in mezelf denkende aan de slogan van L'Oréal, 'want ik ben het waard' en jullie ook. 

WETEN IS NIET GENOEG, WE MOETEN HET OOK TOEPASSEN. WILLEN IS NIET GENOEG, WE MOETEN HET OOK DOEN. 

- Goethe -

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN