5 MAANDEN


Waar is de tijd dat ik zei dat er hier geen katten in huis kwamen. Ondertussen is Marcelle al 5 maanden oud en zit ik met twee kattinnen op mijn kot. Het heeft mijn leven toch wel veranderd hoor. Marcelle is zo'n knuffelkat en volgt me overal. Waar ik ga zitten, gaat ze liggen en meestal op mijn klavier wanneer ik aan het werken ben. 

Nog straffer is dat ze nu op mijn tafel naast mij ligt. De tafel was verboden terrein maar hoe meer ik het verbood hoe meer ze erop sprong. Dus nieuwe regel niet op tafel wanneer ik eet. En wanneer ik lees of schrijf, komt ze naast me liggen op een dekentje. Al de dingen die ik super vies vond aan katten, vind ik nu normaal. Hoe een mens kan veranderen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN