MAÑANA


Ik sukkel al een tijdje, nee al een hele tijd eigenlijk met mijn linker schouder en vandaag heb ik eindelijk tijd gemaakt om een RX en een echo te laten maken. Ik ben zo iemand dat blijft rondlopen tot het erger en erger wordt. Ik denk altijd dat gaat wel over maar soms gaat het niet over. En nu heb ik een peesontsteking en vocht in de schouder. Ik moet het een beetje kalmer aandoen en mijn schouder ontlasten. Maar wie mij kent weet dat ik een zeer actieve madam ben en dat het woordje rustig niet in mijn woordenboek staat.

Het is een zeer drukke dag geweest want ik heb mijn werkuren deze avond ingehaald. Dus heb ik nog geen tijd gehad om mijn nieuwe oven uit te testen of om het instructieboekje te lezen. Maar deze avond ga ik net zoals gisteren weer naar mijn lichaam luisteren.

Ik ga de Spaanse toer op en zeg deze avond tegen alles 'mañana' en is het niet mañana dan is het 'pasado mañana'. Niets moet, alles mag dus het wordt vandaag een korte blog.

Hasta mañana!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN