BAALDAGEN

Wat een week! Het was lang geleden dat ik nog eens het gevoel had van wat er mis kan gaan, gaat ook mis. Deze week zijn de goden mij niet zo gunstig gezind. Gelukkig ben ik een meester in het relativeren geworden en laat ik me niet meer meeslepen door bepaalde dingen die me proberen uit te dagen. Het is wat het is en uiteindelijk komt alles goed. Iedereen heeft recht op zijn baaldagen.

Koelkast stuk, geen elektriciteit en geen internet. Ik ben al twee dagen op kantoor moeten gaan werken omdat er na 9u geen internet meer was. Onverwachte panne in de buurt zeggen ze dan aan de telefoon. Ik heb daarmee heel veel tijd verloren want als ik hier thuis werk dan sta ik natuurlijk niet vertrekkensklaar wanneer mijn werkdag begint. Gelukkig mocht ik op kantoor gaan werken want omwille van corona mag er slechts een kleine percentage op de werkvloer aanwezig zijn. Dikke pluim voor DHL hoor, zij doen alles om het zo veilig mogelijk te maken. Ik ben na 25 jaar nog altijd fier daar te mogen werken.

Deze avond had ik dus nood aan een goede wandeling om me wat af te reageren en om wat extra energie op te doen samen met mijn vaste wandelvriendin. We zijn als twee waterkiekens teruggekomen. We raadplegen altijd eerst de buienradar en die had ons goed liggen vandaag. En moet je weten dat Mercurius pas volgende week in regressie loopt maar ik denk dat hij zich net zoals de buienradar goed vergist heeft.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN