KATTENKWAAD


Bedankt voor jullie lieve reacties gisteren.
Met Marcelle gaat het ondertussen vele beter. Ze is goed wakker en ze kan weer zonder omver te vallen lopen. Ze is zo lief, ik smelt helemaal weg, zoveel kopjes dat ik vandaag al gekregen heb. 😍
Ik kan haar niet meer missen. Het huis voelde zo leeg aan zonder haar. Nochtans maakt ze mijn leven moeilijker. Ik kan het huis niet uit zonder eerste te controleren waar ze zit en moet ik ervoor zorgen dat ze niet naar buiten glipt. Ze mag overdag naar buiten wanneer ik thuis ben maar wanneer ik vertrek, moet ze naar binnen. Het is echt zo'n specialleke. Ik mag er alles mee doen, het is zo'n knuffelkat, zeer uitzonderlijk volgens de dierenarts. Maar het is ook een echt kapoentje. Ze komt altijd mijn bic pikken, je mag geen papier laten rondslingeren want dat scheurt ze in kleine stukjes, elke nacht zit ze in mijn planten en moet ik 's ochtends stofzuigen en de aarde opkuisen en vandaag heeft ze in de badkamer met mijn juwelendoos gespeeld en een armband kapot gebeten.
En terwijl ik dit hier schrijf is ze weer kattenkwaad aan het uithalen. Ze is met mijn halloweendecoratie aan het spelen. Dat belooft voor Kerstmis.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN