WIE NIET WAAGT WIE NIET WINT



Nee heb je, ja kun je krijgen en onder dit motto stuurde ik vandaag een mail naar VT4.
Zoals jullie weten is het een droom van me om in 'Gert Late Night' mijn boek te mogen gaan presenteren. Dus dacht ik wie niet waagt, wie niet wint, ik stuur gewoon een mail.
Het toeval wil dat Coen Vermeeren nog een auteur bij obelisk al eens op bezoek bij Gert Late Night was. Dus wie weet?  

James of Gert als jullie toevallig mijn blog lezen en als jullie op zoek zijn naar een een enthousiast iemand met heel veel gevoel voor humor en een levensdroom, stop met zoeken. 
Het leven is voor de durvers en aan de rappen. De tijd dat ik eerst naar alle mogelijke excuses zocht om iets niet te doen, is voorbij. In mijn boek schrijf ik over intenties waarmaken. En vandaag heb ik heel veel van mijn goede intenties waargemaakt. check, check weer iets afgevinkt.

Soms heb je van die dagen dat je er helemaal invliegt en vandaag was zo'n dag. Ik had verlof genomen en wou die optimaal benutten. Had ik mijn boeken gehad dan had ik ook nog eens den tour van de boekenwinkels gedaan maar mijn boeken zullen pas morgen geleverd worden. Dus ten laatste dit weekend zullen ze in Bar Marcelle liggen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN