DEN UITWEG



Met onze duimen omhoog om jullie te laten weten dat alles nog oké is. Maar als jullie goed kijken dan zien jullie dat ons mama er minder stralend uitziet en dat haar dementie erger wordt. Ze vroeg of we voor haar sigaretten meegebracht hadden. Ze is al dertig jaar gestopt omwille van haar gezondheid en nu begint ze daar terug naar te vragen. En als we dan zeggen dat ze al zo lang gestopt is, kan ze dat niet geloven. Ze was zeer verward en wou me steeds iets vertellen maar ze was het almaar vergeten. 
Toen het bezoekuur voorbij was, ben ik met mijn zus een terrasje gaan doen in Den Uitweg in Kortrijk-Dutsel. Ik moest niet koken deze avond en ik had dus extra tijd om van het goede weer te kunnen genieten. We dachten door te rijden naar het Kasteel van Horst waar we als kind zo vaak naartoe gefietst hebben maar het was gesloten en zo zijn we dus toevallig op het terras van Den Uitweg beland. Het was super gezellig en we hebben daar een leuke babbel gehad met een koppel dat een tafeltje verder zat en dat net zoals wij daar toevallig terechtgekomen was omdat ze voor de gesloten deur van het Wagenhuis stonden. Dus Den Uitweg was een perfecte uitweg daar alles gesloten was in de buurt.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN