LIFE CHANGES

Voor elke deur die gesloten wordt, gaat er een andere open. En is het geen leuke deur dan doe je die toch dicht zodat je een betere kan openen. Dat waren gisterenavond mijn woorden. En vandaag las ik in een oude Dag Allemaal de levenslessen van Lynn Wesenbeek, die al 3 jaar gelukkig single is en niet op zoek naar een redder. En één van haar lessen is 'Voor elke deur die sluit, gaat er een nieuwe open'.

Ik wist niet dat Lynn weer single was. Ik kijk weinig tv en ik lees al jaren geen roddelblaadjes meer dus ik ben niet meer mee met alle nieuwe praatjes. Ja nieuw is het niet meer want ze is ondertussen al 3 jaar single. Het deed me even aan vroeger denken toen ons mama, die graag al die blaadjes las, ze bijhield voor mij zodat ik op vakantie heel veel lectuur had. Zo heb ik eens mijn valies moeten uitladen op de luchthaven omdat er te veel magazines in mijn koffer zaten. Ik wou geen supplement betalen voor die boekjes, die meer wogen dan ik dacht, dus vlogen ze eruit.

Maar om nu even weer terug te komen op die nieuwe deur. Soms wil je zo graag een bepaalde deur openen maar dan blijkt deze op slot. 
Misschien zijn bepaalde deuren gesloten zodat je die ene deur kan openen die naar jouw perfecte pad leidt. 










Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN