MONDAY, MONDAY


Wat doet een mens zoal op een druilige maandag wanneer hij een dagje verlof heeft?

Surfen op het internet naar een goede cursus 'coaching', bellen met de docent voor extra informatie, snel naar de markt voor vers vlees en fruit, naar de supermarkt voor de overige boodschappen, terug naar huis om te lunchen, daarna verder schrijven aan deel II van mijn boek, tijdig stoppen met schrijven om ons mama een bezoekje te brengen maar eerst de file op de E413 trotseren, terug naar huis om eten te maken, eten, afruimen, de katten voederen, ons mama haar was doen en verder surfen naar nuttige informatie die me zouden kunnen helpen bij het verwezenlijken van mijn droom.

Een hele boterham zou ik zeggen, vervelen staat duidelijk niet in mijn woordenboek. En ondanks dat ik alleen ben, voel ik me helemaal niet eenzaam zoals sommige mannen blijken te denken. Nee, het is niet omdat je alleen bent dat je eenzaam bent. Toch wel raar dat er mensen zijn die denken dat singel zijn gelijkstaat aan eenzaam en zielig op zoek zijn. Bij deze bevestig ik dat dit larie en apekool is. 

En terwijl ik me probeer te focussen en notities maak van alle nodige info, zit Marcelle in mijn pannenkoekenplant en in mijn gordijnen om na een flinke berisping uiteindelijk op mijn notitieschrift te komen slapen.

En hoe was jullie dagje vandaag?



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN