HOE ZOU HET MET KIKI EN JI-JI ZIJN?




Kiki en Ji-Ji zijn ondertussen Nalu (links) en Vie (rechts) geworden. 
Ze maken het goed en net zoals Marcelle zitten ze graag in de planten en ligt broer Nalu even graag naast de computer wanneer men aan het werken is. 
Ondertussen zijn ze al bijna 16 weken mijn schatjes van patatjes. En wanneer ik ze zo op foto zie, zou ik ze zo graag nog eens willen knuffelen.

Marcelle was deze ochtend zeer actief terwijl ik een Zoom meeting had. Ze zat voor de zoveelste keer in mijn gordijnen en ze had mijn notitieblad gepikt en er een stuk uitgebeten, net op een belangrijke datum en dan was ze nog eens met mijn stylo gaan lopen. Nadien was ze moe en viel ze in slaap naast mijn klavier dat ik steeds verder moest opzijschuiven.


Maar ik heb ook een cadeautje gekregen. En ze heeft er deze keer wel degelijk rekening meegehouden dat ik ze niet graag levend in huis heb. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN