GEEN INSPIRATIE



Er zijn zo van die dagen dat ik niet te stoppen ben en dat ik heel veel inspiratie heb om te schrijven. Maar er zijn ook van die dagen dat ik geen enkele prikkel voel. En vandaag was zo'n dag.
Odette haar windkracht heeft me vannacht wakker gehouden want de poort was opengevlogen en klopte constant tegen de gevel. Ik ben om 4 uur opgestaan om ze weer vast te maken en om andere spullen veilig aan de kant te zetten. Het regende en het was redelijk fris waardoor ik het koud had toen ik terug binnenging en het heeft lang geduurd voor ik weer kon slapen. Dus slaap te kort en geen inspiratie.

Marcelle die had blijkbaar goed geslapen want die vloog in huis rond zoals enkel Speedy Gonzales dat kan. Waar is de tijd dat ze nog met drie het huis op stelten zaten? En terwijl ik dat dacht, ontving ik een mooie foto van de twee andere musketiers. 



Wat zijn ze groot geworden en wat zou ik hen nog eens graag knuffelen. Ik ben blij dat ze nog samen zijn en dat ze zeer liefdevol verzorgd worden net zoals Marcelle en mama Juliette. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN