VALLEN IS NIET ERG, BLIJVEN LIGGEN WEL



“Je weet pas hoe sterk je bent wanneer sterk zijn de enige keuze is.”

Een klein voorproefje van wat je in 'Leef nu en geniet II' kan vinden. 
De laatste dagen heb ik een enorme inspiratie om te schrijven. Mijn boek groeit en het onkruid tussen mijn klinkers spijtig genoeg ook. In het leven moet men bepaalde keuzes maken en ik kan me moeilijk in twee kappen dus zing ik zoals de Sam 'Laat het gras maar groeien'. 

Miss Perfect is precies met vakantie en Miss Jeleeftmaaréénkeer profiteert van haar afwezigheid. En vind ik dat erg? Nee, helemaal niet. De nieuwe versie van mezelf geniet meer van het leven en zegt meer foert tegen de dingen die niet belangrijk zijn. Het leven is meer dan afwassen alleen. Weg met alle dagen poetsen en met me ongelukkig te voelen omdat ik geen tijd heb om leuke dingen te doen. Als ik het goed vind dan is het goed genoeg.

Ik vind het nog altijd straf dat een mens zo kan veranderen. Door zeer diep te vallen heb ik me heel hard kunnen afduwen. 
Alleen wanneer je in de diepste vallei bent geweest, kan je weten hoe geweldig het is om op de hoogste berg te staan.
- Richard Nixon -

In die diepe vallei ben ik al geweest en nu beklim ik stap per stap mijn berg. En ondertussen zingt de Sam 'Zie ze gaan, zie ze gaan met haar basketsloefkes aan.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN