JOEHOE


Joehoe, joehoe, joehoe mijn boek ligt te pronken op het schap van Standaard Boekhandel in Leuven aan het Rector de Somerplein of zoals de Leuvenaren zeggen, aan de Foch.
Vrijdag, mijn vrije dag en tevens marktdag was het ideale moment om eens te gaan piepen of ze hun woord gehouden hadden. En ja, boven op de eerste verdieping waar al mijn favoriete boeken liggen, lag mijn boek. Ze waren bijna uitverkocht want het was het laatste exemplaar. 

Weer een droom dat uitkomt. Mijn eigen boek in Leuven bij Standaard Boekhandel. Hoe geweldig is dat!
Wat ik ook toevallig vind is dat naast mij het boek 'Self-Care' ligt en boven mij 'Happy'. Door voor mezelf te zorgen, ben ik weer happy geworden en bovenaan ligt een zeer sterke powervrouw, Michelle Obama. Dus het is voor mij een grote eer om daar tussen te liggen.

Ondertussen is mijn lading thuis aangekomen en kan ik met mijn ronde van de krantenwinkels beginnen. Morgen ga ik ook naar Bar Marcel om daar enkele exemplaren te leggen.

Wie graag een gesigneerd exemplaar wil, mag me altijd contacteren.


Deze quote stond op mijn agenda van 2016,  het jaar dat ik aan de eerste versie van mijn boek begon. En kijk mijn droom ligt in de winkel.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN