MIJN TWEEDE COLUMN ONLINE




Ooit droomde ik ervan en nu beleef ik het. Mijn tweede column staat online bij mijn uitgever. Klik op de link helemaal onderaan om hem te lezen. 

Ondertussen heb ik er ook een hoofdstukje in mijn nieuw boek waaraan ik bezig ben, aan gewijd. 
Dat boek begint stilaan vorm te krijgen. Het weer wordt slechter en mijn inspiratie groter. Enkel jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten want ik wil zoveel doen en de klok die tikt duchtig verder. Tijd is ons kostbaarste bezit want we weten niet hoeveel tijd we hier op aarde nog hebben en wat voorbij is voorbij, die tijd kunnen we niet meer terugkrijgen. We kunnen er enkel nog van dromen of in het slechtste geval, ze zo vlug mogelijk willen vergeten.  Maar vergeten wil ik niet want de negatieve ervaringen hebben me gesterkt en mij doen stilstaan bij mezelf. En de leuke herinneringen hebben me houvast en kracht gegeven om verder te gaan. Uiteindelijk heeft de tijd me vele wijzer gemaakt. 

“Time is free, but it's priceless. You can't own it, but you can use it. You can't keep it, but you can spend it. Once you've lost it you can never get it back.”
- Harvey MacKay -


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN