MIJN HELD VAN DE DAG


Vandaag ben ik aan mijn promotour begonnen en mijn eerste stop was bij Cyaan & Co in Wilsele. Mijn zus had me deze krantenwinkel aangeraden. Wat een prachtige zaak, ik was aangenaam verrast door de leuke spullen die ze daar allemaal verkopen. Ze verkopen niet enkel kranten en boeken maar ook schoolgerief, speelgoed, toffe gifts, toners, refurbished iPhones enz. Neem maar eens een kijkje op hun pagina of website.

https://www.cyaanenco.be/ 
https://www.facebook.com/cyaanenco



Ik stapte dus zonder afspraak binnen op een slecht moment want de zaakvoerder was in meeting. Maar ik mocht later op de dag terugkomen wanneer hij tijd had. Dus zo gezegd zo gedaan. 
Ik was wel een beetje benieuwd hoe dit gesprek zou verlopen omdat hij de eerste persoon was die ik persoonlijk niet kende waarbij ik mijn boek ging promoten. 
En Tom werd meteen mijn held van de dag. Zo'n vriendelijke man die me hielp en informeerde over hoe onder andere een consignatiecontract op te maken. Dat vond ik zo sympathiek van hem want hij had een drukke dag achter de rug en toch maakte hij tijd om naar mijn verhaal te luisteren en me zelfs te helpen.

Ik ben dus blij jullie te vertellen dat jullie vanaf morgen mijn boek daar kunnen gaan kopen. Ik weet zeker dat jullie net zoals ik aangenaam verrast zullen zijn door hun mooie handel en leuke geschenkideetjes.

Tom, bedankt voor je vriendelijke ontvangst en hulp.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN