MIJN EERSTE COLUMN




Weer iets om af te vinken, mijn eerste column. ✅
Op bovenstaande link kan je hem lezen op de site van mijn uitgever.

Het is een stukje dat ik geschreven heb voor 'Leef nu en geniet II'. Velen die mijn boek uitgelezen hebben, kijken uit naar het vervolg.
Dus goed nieuws, ik ben aan deel 2 van mijn verhaal begonnen.

Maar eerst wil ik natuurlijk nog wat promotie maken voor mijn eerste boek. Want dat eerste boek was er bijna niet gekomen. Had ik me blijven focussen op alle hindernissen en zielig blijven zitten in mijn hoekje dan had ik niets kunnen afvinken. En ik heb ondertussen al heel veel afgevinkt. Het besef dat ik verantwoordelijk ben voor mijn geluk heeft mijn leven in de zeer positieve zin veranderd. Hoe ik dat gedaan heb, kunnen jullie in mijn boek lezen. Ik heb het geschreven uit dankbaarheid en om vooral een wegwijzer te kunnen zijn.

Door heel veel boeken te lezen en deze samen te vatten in 'Leef nu en geniet' heb ik geleerd vooral te kijken naar de opportuniteiten en laat ik me niet meer afschrikken door alle mogelijke uitvluchten waarom ik iets niet zou doen. En ja, kijk het resultaat is er. Ik ben de beste versie van mezelf aan het worden. En door me vooral te focussen op dat wat ik wil, kan ik het ook manifesteren. 

Voor alles is er een oplossing en iedereen kan de beste versie van zichzelf worden. 

Bedankt Obelisk Boeken voor deze kans.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN