BOEK TE KOOP BIJ BAR MARCEL


Bedankt Leen en Chris om mijn boek te promoten.
Het was sinds de lockdown geleden dat ik nog eens op een avond iets gaan drinken was. Ik mocht van Leen mijn boeken brengen en ja, ik ben blijven plakken. Ik was vergeten hoe gezellig het daar wel kon zijn.  Na al die maanden in mijn kot te zitten, was het vooral de moederkloek in me die sterk aanwezig was en die van mij een echte huismus aan het maken was. Maar daar zal gauw verandering in komen want ik moet mijn boek promoten en deze avond was dat dus in Bar Marcel. En terwijl ik daar zat, ging het eerste boek al de deur uit. Bij deze dikke kus aan Leen en Chris om me deze kans te geven. 

Het is niet simpel om in coronatijd promotie te maken daar er heel veel beperkingen zijn en er ook geen boekenbeurs is. De boekenwinkels mogen geen signeersessies organiseren dus zoek ik alternatieven om mijn boek aan de man te brengen. En momenteel kunnen jullie van mijn boek bij een lekker glaasje genieten bij Bar Marcel en Jupiter Health Planet. Hopelijk komen daar maandag nog enkele zaken bij.

Toen ik naar huis vertrok, weerklonk 'Don't stop me now' van Queen. En ik ben ook niet van plan om te stoppen want mijn avontuur begint pas.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN