SEXTING



Ons moeder die zou verbouwereerd vragen sexting watte?
Velen vinden over sex spreken taboe terwijl het iets natuurlijk is. Geen voortplanting zonder sex, alhoewel dat ook niet meer nodig is en het kunstmatig ook kan. De tijden veranderen en we veranderen mee. Maar wat er niet verandert, is de grote sexlust bij gezonde mannen en sommige vrouwen.

Enkele BV’s hebben zich online laten vangen en moeten het nu in de media uitzweten. De kranten staan er vol van en iedereen spreekt erover. Sommigen hebben medelijden en anderen vinden het een schande. En ik, ik vind dat het niet mijn zaak is wat die mannen met hun, éénlettergrepig woord dat begint en eindigt met een L, doen achter hun computer of hun telefoon. Het zijn gezonde mannen waarbij het testosterongehalte nog duidelijk op peil is. En er is helemaal geen sprake van #MeToo.  De enigen die hier gekwetst worden zijn de onwetende partners en kinderen die er nu publiekelijk mee geconfronteerd worden.
Oeps, ja een woordje uitleg zullen ze thuis nu zeker moeten geven. Maar een doodzonde is het zeker niet.

Voor mij verandert er niets en ik kijk nog altijd met dezelfde ogen naar deze mannen. Ik oordeel en veroordeel zeker niet. Ik heb de beelden niet gezien en ik hoef ze ook niet te zien. Wat ze privé doen is hun hun zaak en het is aan hen om thuis de plooien weer glad te strijken indien er kreuken ontstaan zouden zijn. 
Ik weet zeker dat ze in de toekomst wel twee keer zullen nadenken voor ze weer met hun edele delen online voor de camera zullen spelen. En bij deze is de kous af of in dit geval klaar is Kees.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN